Nie duży wymiar reklamy, czyli to doskonała metoda na nienachalną reklamę naszego produktu czy też firmy.
Dodajmy do tego stronę internetową, wizytówki oraz inne formy marketingu i jesteśmy w domu.
Reklama i druk.

Druk wg.

Wikipediietykiety samoprzylepne
Druk ? wielokrotne odbicie obrazu z formy drukowej na podłoże drukowe (np.
na papier).
Potocznie nazywana drukiem jest również każda kopia, czyli odbitka drukowa. Za druk uważa się również rozmaite techniki powielania tekstu i grafiki zarówno metodami tradycyjnymi, z użyciem maszyn drukarskich, jak i nowoczesnymi metodami komputerowymi z użyciem komputerowych urządzeń peryferyjnych, jak drukarki, plotery itp.
- choć poprawnie tego rodzaju odbitki powinno nazywać się wydrukami. Wprowadzenie do drukarń technik komputerowych i druku cyfrowego, sprawiły, że coraz częściej przez druk rozumie się również wydruk dokonywany na skalę przemysłową za pomocą przystosowanych do tego maszyn drukarskich.
Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Druk

Mieszanie barw do druku

Każdy druk musi posiadać wzornik barw, które wykorzystywane są w całym procesie.

Nie jest tajemnicą, że tusze są mieszane, aby uzyskać więcej barw.

Podstawową przestrzenią barw w druku jest CMYK, na którą składają się kolejno kolory: C - Cyjan, odcień koloru niebieskiego M - Magneta, czyli inaczej karmazynowy Y - Yellow (Żółty) K - Black (Czarny) Łączenie tych kolorów umożliwia uzyskanie każdej barwy, którą potem można przenieść na druk np. naklejek, wizytówek czy plakatów.
Istnieją różne metody druku i mieszania barw, jednak właśnie CMYK jest tym najpopularniejszym i stosowanym zarówno profesjonalnie jak i w biurowych drukarkach i maszynach wielofunkcyjnych.

Encyklopedia- dzisiejsze znaczenie DTP

etykiety samoprzylepne
Z czasem pojęcie DTP zaczęło odnosić się także do przygotowywania dokumentów do publikacji w postaci elektronicznej (cyfrowej).
Proces DTP rozpoczyna się wprowadzeniem do komputera tekstu i obrazu.
Poszczególne elementy graficzne podlegają następnie indywidualnej obróbce, a na tekst jest nanoszona korekta.

Następnie odbywa się zasadnicza część procesu, czyli ułożenie stron publikacji z tych wszystkich elementów gotowego projektu, łącznie z naniesieniem informacji dla drukarza i introligatora.

Na tym etapie pracy można również umieścić informacje o obrazie całej składki (patrz: impozycja).

Czynność końcowa to zapisanie danych komputerowych w postaci pliku postscriptowego lub (coraz częściej) pliku PDF. W ramach DTP można również zarządzać przepływem prac w drukarni oraz sterować urządzeniami przygotowalni poligraficznej, jak i samej drukarni.Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/DTP.

Widok do druku:

etykiety samoprzylepne