O pompach hydraulicznych

podjąć decyzję. Pod uwagę trzeba bowiem wziąć wiele istotnych kwestii, zarówno związanych ze specyfikacją techniczną danej maszyny, jak i dotyczących sposobów jej finansowania, jako że tego rodzaju sprzęt zazwyczaj istotnie więcej

O pompach hydraulicznych

Kompleksowa obsługa maszyn

Potrzebujesz zakupić koparkę czy zagęszczarkę? Wybór nie należy do najłatwiejszych. Maszyny budowlane są mocno zróżnicowane i osobom nieobeznanym w temacie, niełatwo jest podjąć decyzję. Pod uwagę trzeba bowiem wziąć wiele istotnych kwestii, zarówno związanych ze specyfikacją techniczną danej maszyny, jak i dotyczących sposobów jej finansowania, jako że tego rodzaju sprzęt zazwyczaj istotnie więcej kosztuje. Dlatego warto wejść we współpracę z firmą, która pod tym względem oferuje kompleksową obsługę, a więc zarówno fachowe doradztwo, jak i serwis - z chwilą, gdy potrzebna jest naprawa maszyn budowlanych, czy też wymiana zużytych części.


Awaria sprzętu budowlanego

Każdy sprzęt wcześniej, czy później podlega zużyciu lub zniszczeniu, pod względem czy to poszczególnych części, czy całych układów. To samo dotyczy oczywiście maszyn budowlanych, które jako ciężki sprzęt należy odpowiednio eksploatować i odpowiednio nimi operować. W przypadku awarii tego typu sprzęt należy koniecznie przekazać do serwisu, który zajmie się wymianą poszczególnych elementów i zregeneruje daną maszynę. Taki serwis powinien oferować kompleksowe remonty maszyn, zarówno w formie stacjonarnej, jak i mobilnej (z dojazdem do klienta), zwłaszcza w przypadku awarii niespodziewanych, które wymagają ekspresowej interwencji.


Pneumatyczne hamulce

Pneumatyczny układ hamulcowy

W przyczepach ciężkich, w pojazdach ciężarowych, a także pociągach stosuje się układy hamulcowe pneumatyczne. Układ hamulcowy pneumatyczny utrzymuje wysokie ciśnienie w układzie. Hamulec pneumatyczny hamuje gdy ciśnienie spada. Spadek ciśnienia następuje gdy kierowca uruchamia hamulec, który uruchamia zawór pneumatyczny zmniejszający ciśnienie w układzie co powoduje uruchomienie hamulców kół. Do podtrzymania ciśnienia w układzie hamulcowym służy sprężarka (najczęściej napędzana silnikiem pojazdu). Zaletą układu pneumatycznego jest to, że po zatrzymaniu silnika kierowca może jeszcze zatrzymać pojazd oraz przy zerwaniu przewodów pneumatycznych hamulec natychmiast zacznie działać i zatrzyma pojazd.

Źródło: http:pl.wikipedia.orgwikiSystem_hamulcowy_samochodu#Pneumatyczny_uk.C5.82ad_hamulcowy